Handelsbetingelser

Handelsbetingelser for Vevisec ApS CVR-nr.: 42668524

1. Aftalegrundlag
Vevisec’s handelsbetingelser er gældende ved ethvert brug af produkter eller services købt af Vevisec. Betingelserne kan kun fraviges, hvis der ligger en skriftlig aftale herom mellem kunden og Vevisec.

2. Produkt og serviceydelse
Vevisec tilbyder GPS trackere i mange afstøbninger. GPS-trackerne kan anvendes som tyverisikring og- eller flådestyring. Vevisec sælger dertilhørende abonnementer, som inkluderer en portal og app løsning, samt drift af simkort. Vevisec tilbyder også montager af Vevisec’s produkter.

3. Tilbud/bekræftelse og aftale
Aftaler mellem Vevisec og kunden kan indgås på flere forskellige måder. Kunden kan mundtligt på møde eller via telefon ytre sit ønske om indgåelse af en aftale. Kunden kan placere en ordre via e-mail eller ved at købe direkte på www.vevisec.dk. Alle førnævnte metoder anses som værende accept af indgåelse af en aftale.

Skulle der være opstået en misforståelse og at aftalen ønskes annulleret eller ændret, bedes kunden kontakte Vevisec via mail: support@vevisec.dk

4. Prøveperiode
Vevisec tilbyder kunden at afprøve vores løsning i op til 30 dage inden køb. Tilbuddet gælder i udgangspunktet kun på 1 enhed (i særlige tilfælde kan der indgås aftale om flere).

Ved ønske om prøveperiode, tager kunden kontakt til Vevisec og ytre sit ønske herom. Vevisec aftaler enten et møde, hvor vi kommer forbi og installerer trackeren, eller sender trackeren som en pakke, hvorefter kunden selv står for montage.

Ønsker kunden at fortsætte som kunde hos Vevisec efter prøveperiode, fremsendes en faktura for enheder og en abonnementsperiode. Ønsker kunden at købe flere trackere, indgås en aftale herom.

Ønsker kunden ikke at fortsætte efter prøveperioden, er det kundens ansvar at afmontere trackeren og sende den retur til Vevisec.

5. Abonnement
Abonnementer tegnet hos Vevisec faktureres ved udløb, medmindre abonnementet i mellemtiden er opsagt. Abonnementer skal opsiges senest 30 dage før udløb. Ved for sen opsigelse, faktureres for en ny periode.

Medmindre andet er aftalt, forudbetales abonnementer til Vevisec for 12 måneder ad gangen, og er uopsigeligt i perioden. Det er ikke muligt at få refunderet dele af en forudbetalt periode.
I tilfælde af prisstigninger, varsles stigningerne pr mail og i god tid. Kunden vil således have mulighed for at opsige abonnementet inden start af ny periode.  

6. Opsigelse
Abonnementer hos Vevisec skal opsiges senest 30 dage før udløb af igangværende periode. Ved for sen opsigelse, faktureres for en ny periode. Vevisec udbetaler ikke refundering for ubenyttede forudbetalte perioder.

Opsigelse skal ske via mail til: support@vevisec.dk

7. Reklamationer og reklamationsret
Du har automatisk en 24 måneders reklamationsret på din GPS tracker, fra det tidspunkt, hvor der købes abonnement.

Det er til enhver tid kundens ansvar at opdage eventuelle fejl. Vevisec kan således ikke drages til ansvar for diverse tab af data eller genstande grundet en defekt tracker.

Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvis du ønsker at reklamere over en vare, bedes du kontakte Vevisec support pr. mail eller telefon FØR du sender varen. Send varen i forsvarlig emballage til os på adressen: Vevisec ApS, Lumbyvej 11B, st th, 5000 Odense C.

Ved returnering under reklamationsretten betaler du returfragten. Du er ansvarlig for forsendelsen indtil Vevisec har modtaget den.

Returneres der ikke efter gældende forskrifter, kan vi ikke godkende din reklamationsret og den returnerede vare bliver destrueret og kan dermed ikke returneres til dig.

8. Erstatning og ansvar
Vevisec garanterer ikke for – og er ikke ansvarlig for- at et givet objekt omfattet af en abonnementsaftale rent faktisk kan genfindes. Dermed kan Vevisec under ingen omstændigheder gøres til erstatningsansvarlig for forsvundne genstande, ej heller i forbindelse med defekter, dårlige montager og lignende på en tracker.

Vevisec er i intet tilfælde ansvarlig for driftstab, avancetab og andet indirekte tab som følge af mangler. Denne begrænsning gælder dog ikke, hvis Vevisec har udvist grov uagtsomhed.

Vevisec kan under ingen omstændigheder gøres til erstatningsansvarlig for forsvundne genstande i forbindelse med defekter, dårlige montager og lignende på en tracker.

9. Forbehold for ændringer
Vevisec ændrer løbende i regler og betingelser. Det er derfor vigtigt at kunden holder sig opdateret på gældende betingelser.

10. Tvister
Tvister mellem Vevisec og køber, søges løst i mindelighed. Hvis dette mislykkedes, kan hver af partnere forelægge tvisten for de danske domstole til fuld og endelig afgørelse.
Gem eller udskiv venligst disse vilkår.

Venlig hilsen
Vevisec ApS
Senest opdateret: 1. juni 2023